Kurs efektywnych technik sprzedaży i perswazji w telemarketingu

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu telemarketingu, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • Otwieranie rozmowy
    • zainteresowanie klienta w celu nawiązania rozmowy
    • prezentacja przedsiębiorstwa oraz swojej osoby
    • efektywne przywitanie klienta
    • przekonywanie klienta
    • przełamywanie oporów
    • budowanie zainteresowania rozmówcy
  • Charakterystyka idealnego telemarketera
  • Efektywna komunikacja
    • zbieranie informacji o potrzebach i oczekiwań klientów i ich analizowanie
    • sposoby zadawania odpowiednich pytań i aktywnego słuchania
    • praca nad modulacją tonu głosu
    • dostosowanie sposobu rozmowy do klienta
    • efektywne używanie odpowiedniego słownictwa
    • metodyka trafnej argumentacji
  • Komunikacja z trudnymi klientami
  • Metodyka kończenia rozmowy handlowej 
    • ustalanie ceny
    • targowanie się
    • zachęcanie do skorzystania ponownie z usług w przyszłości
    • rozpoznanie gotowości klienta do zakupu
    • wywieranie wpływu na klienta w sytuacji zakupowej

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

Tak, możliwe jest uzyskanie certyfikatu EVCC.

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie portal.szkolen.pl.

UDOSTĘPNIJ NA:Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Print this pageEmail this to someone