Specjalista ds. e-commerce ze znajomością narzędzi Google

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu e-commerce, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • Przegląd platform do budowania sklepów internetowych
  • Sposoby na zachęcenie do odwiedzenia strony sklepu.
  • Sposoby optymalizowania sklepów internetowych
  • Wpływ kuponów i zniżek na liczbę klientów.
  • Prowadzenie projektów e-commerce
  • Darmowa wysyłka – czy warto w to zainwestować?
  • Zagadnienia logistyczne w e-commerce
  • Efektywna komunikacja na linii sklep – klient
  • Budowanie wiarygodności sklepu
  • Programy lojalnościowe – czy warto?
  • Tworzenie regulaminu sklepu internetowego
  • Metody promocji sklepów internetowych
  • Pozycjonowanie
  • Prowadzenie kampanii reklamowych
  • Atrakcyjny copywriting w e-commerce
  • Obsługa mediów społecznościowych

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

Tak, możliwe jest uzyskanie certyfikatu EVCC.

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie portal.szkolen.pl.

UDOSTĘPNIJ NA:Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Print this pageEmail this to someone