Kurs zarządzania jakością usług turystycznych

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu zarządzania biurem turystycznym, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • Podstawy Human Resources 
    • wpływ wynagrodzenia na pracę pracowników
    • zarządzanie zasobami ludzkimi
    • zarządzanie procesami kadrowymi w hotelu
  • Zarządzanie hotelem
    • ustalanie kultury organizacyjnej hotelu
    • komunikacja zespołowa
    • autoprezentacja
    • nabór personelu
    • metodyka efektywnego liderowania
  • Promocja i sprzedaż
    • komercjalizacja produktów uzupełniających i peryferyjnych hotelu
    • e-commerce w hotelarstwie
    • zarządzanie jakością usług
    • zarządzanie procesami sprzedaży w Internecie
  • Aspekty finansowe zarządzania turystyką
    • zarządzanie finansowe
    • rachunkowość zarządcza

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

Tak, możliwe jest uzyskanie certyfikatu EVCC.

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie portal.szkolen.pl.

UDOSTĘPNIJ NA:Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Pin on Pinterest0Print this pageEmail this to someone